close

在回台灣休息前,

先寫一篇2010年的反省文吧..

  101217_175705.jpg

Coke Cola的Christmas限量版

 

這一年發生了不少事,

工作停滯不前,

身體搞壞了,

但就像是一定要去摔一跤才會知道痛,

有些事雖然已經知道結果,還是要去試,才會知道會被傷到什麼程度,

現在我已經知道堅持的痛和放手的快樂..

幸運的是在最難過的時候有人適時的拉我一把,

總是邀請我參加活動,還可以三不五時去搭個伙,

我真的很感謝

So many things happened this year: no further development at work; not in a good condition physcially(also mentally I guess)

It's like you won't feel hurt unless you really get stumbled.

Sometimes, you just have to try to see how painful it will be even though you've known in advance that things will not go well.

Luckily, there's always someone who cares, invite me for trip, or even meals for free. ;-

I really feel appreciated.

 

不知道2011年還能不能在日本撐下去,

希望新的一年我可以擁有無限勇氣和毅力

I'm not sure how long I can hang on here in 2011, but I wish I could have infinite courage for year 2011.

 

Merry Christmas and Happy New Year to you!!

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    eleanor1011 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()